Gry, aplikacje oraz inne technologie w edukacji-zastosowanie na lekcjach, zajęciach pozalekcyjnych jako idealny sposób na poprawę jakości edukacji szkolnej i domowej.
Polska edukacja obecnie stoi przed wieloma wyzwaniami.
Jednym z najpoważniejszych jest bardzo dynamiczny rozwój technologii cyfrowej, a zwłaszcza gier i aplikacji.
Rzeczywistość dzieci i młodzieży różni się diametralnie od tej, w której funkcjonowali ich rodzice.
Młodzi ludzie, a głównie ich układy nerwowe przyzwyczajone są do odbioru informacji opartej o wizualizację oraz immersję.
Dlatego też wartościowe wykorzystanie technologii bardzo mocno poprawia jakość edukacji
oraz wpływa na zainteresowanie i zaangażowanie w lekcję/zajęcia.
Ponad to znajomość i wykorzystanie bogatych w wartości
edukacyjne aplikacji i gier może łatwo wydobyć lub wzmocnić naturalną wśród dzieci
imłodzieży chęć do nauki, potrzebę eksploracji oraz indywidualne pasje.
KORZyści ze szkolenia:
Program szkolenia:
- Platformy i źródła aplikacji i gier edukacyjnych.
- Wpływ gier komputerowych na społeczeństwo XXI wieku.
- Wyszukiwanie wartościowych edukacyjnie gier i programów.
- Wykorzystanie gier i aplikacji na poszczególnych przedmiotach.
- Elementy gamifikacji w nauczaniu metodą GBL.
- Problematyka nieprawidłowego korzystania z gier i programów.
- Gry komputerowe jako symulacja zagadnienia.