Regulamin świadczenia
usług szkoleniowych

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem szkoleń jest Grupa Nowy Horyzont Sp. z o.o. ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa,
    działająca jako Horyzont Szkolenia Oświatowe, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, Polska.
  2. Regulamin określa zasady i warunki realizacji usług szkoleniowych przez Organizatora. 
  3. Zamawiającym może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną i korzystająca z oferty szkoleniowej Organizatora. 
  4. Uczestnikiem szkolenia jest osoba, która bierze udział w kursie organizowanym przez Organizatora.
  5.  Rodzaje szkoleń oferowane przez Organizatora:
    a. Szkolenia otwarte (stacjonarne, online, hybrydowe) – kursy dostępne
    dla indywidualnych klientów, widoczne w kalendarzu na stronie Organizatora.

    b. Szkolenia dla rad pedagogicznych – dedykowane nauczycielom z jednej lub kilku placówek, odbywające się w miejscu wybranym przez klienta.

    c. Szkolenia dla kadry kierowniczej oświaty – skierowane do dyrektorów placówek edukacyjnych z jednego lub kilku samorządów,
    odbywające się w miejscu wybranym przez Organizatora.

    d. Szkolenia wyjazdowe, integracyjne – realizowane w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.

    e. Webinary/Szkolenia Hybrydowe – szkolenia online na żywo, dostępne dla indywidualnych klientów i rad pedagogicznych,
    z możliwością zadawania pytań przez czat lub wideokonferencję.

§ 2. Organizacja szkoleń

1. Szkolenia otwarte

a. Rejestracja na szkolenia indywidualne może być dokonana poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej Organizatora
lub za pomocą e-maila. Zgłoszenia telefoniczne muszą być potwierdzone przez formularz na stronie Organizatora lub za pośrednictwem e-maila.

b. Wysłanie formularza zgłoszeniowego oznacza akceptację regulaminu oraz ceny szkolenia podanej w ofercie Organizatora.

c. Wymagania techniczne dla szkoleń online są ustalane indywidualnie dla każdego szkolenia i publikowane w programie na stronie Organizatora
lub przesyłane w wiadomości z danymi dostępowymi.

d. Faktura jest wysyłana po zakończeniu szkolenia na e-mail podany w polu ‘Email do faktury’ w formularzu zgłoszeniowym Uczestnika.

e. Certyfikat ukończenia oraz materiały szkoleniowe są przesyłane po zakończeniu szkolenia na e-mail Uczestnika.

f. Organizator ma prawo zmienić termin szkolenia lub je odwołać, informując Uczestników najpóźniej na 2 dni przed planowanym terminem.

g. W przypadku szkoleń stacjonarnych, Uczestnikowi, który nie został poinformowany o zmianie terminu lub odwołaniu szkolenia,
przysługuje zwrot kosztów podróży.

h. W przypadku szkoleń online, Uczestnikowi nie przysługuje rekompensata za odwołanie lub zmianę terminu szkolenia.

2. Szkolenia zamknięte

a. Tematyka, cena, termin, forma (online lub stacjonarna) oraz lokalizacja (dla szkoleń stacjonarnych) są ustalane indywidualnie
między Zamawiającym a Organizatorem.

b. Potwierdzenie tych ustaleń odbywa się poprzez formularz zamówienia szkolenia na stronie Organizatora lub za pomocą e-maila.

c. Certyfikaty ukończenia są wydawane po przekazaniu listy uczestników przez Zamawiającego i przesyłane na e-mail
w formacie zabezpieczonych plików PDF.

d. Wszelkie zmiany w umowie mogą być dokonane jedynie za obopólną zgodą i wymagają pisemnego potwierdzenia za pomocą e-maila.

§ 3. Rezygnacja ze szkolenia

  1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu, informując o tym e-mailowo na adres szkolenia@horyzont.com.pl
    nie później niż na 2 dni robocze przed planowanym terminem szkolenia.
    Brak informacji o rezygnacji lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z poniesienia kosztów szkolenia.

§ 4. Prawa autorskie i poufność

  1. Uczestnik nie może udostępniać danych dostępowych do szkolenia(link, login, hasło) osobom trzecim.
  2. Materiały szkoleniowe są chronione prawem autorskim i nie mogą być nagrywane, kopiowane ani przekazywane osobom trzecim.

§ 5. Procedura reklamacji

  1. Reklamacje mogą składać Uczestnicy szkoleń otwartych oraz Zamawiający szkoleń zamkniętych.
  2. Reklamacje należy przesyłać pisemnie na e-mail Organizatora lub pocztą tradycyjną.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane zgłaszającego, datę, temat, wykładowcę i formę szkolenia oraz opis zastrzeżeń.
  4. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od jej otrzymania i informuje o decyzji w tej samej formie, w jakiej była złożona.

§ 6. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego i innych ustaw.
  2. Spory wynikające ze stosowania regulaminu będą rozstrzygane przez właściwy sąd.

§ 7. Opłaty za szkolenia i warunki płatności

  1. Koszt uczestnictwa w szkoleniu otwartym lub webinarze podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń.
    Koszt szkoleń dla rad pedagogicznych i kadry kierowniczej jest ustalany indywidualnie.
  2. Faktury za szkolenia otwarte i webinary są wystawiane po szkoleniu i przesyłane na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
  3. Faktury za szkolenia zamknięte są wystawiane w dniu szkolenia zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami i przesyłane na e-mail Zamawiającego.
  4. Wpłat za szkolenia należy dokonać na konto bankowe podane na fakturze z zachowaniem terminu płatności. W tytule przelewu należy umieścić numer faktury. Brak płatności w terminie skutkuje naliczeniem odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki.

§ 8. Zmiany i rezygnacja z usługi szkoleniowej

  1. Uczestnik ma prawo do bezpłatnej rezygnacji z udziału w szkoleniu, przesyłając e-mail na adres szkolenia@horyzont.com.pl
    najpóźniej 2 dni robocze przed terminem szkolenia.
  2. W miejsce osoby zgłoszonej na szkolenie może wziąć udział inna osoba z tej samej placówki/instytucji,
    po przesłaniu danych nowego uczestnika na adres: szkolenia@horyzont.com.pl.
  3. Brak rezygnacji ze szkolenia lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z poniesienia kosztów szkolenia.

Masz pytanie?
Zadzwoń!

JOANNA CICHMIŃSKA
specjalista ds. szkoleń

502 300 144

KATARZYNA KOWALSKA
specjalista ds. szkoleń

502 300 160

MAGDALENA
TURSKA-KICMAN
specjalista
ds. technicznych

502 300 177