Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejście do nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli wszystkich poziomów nauczania i przedmiotów.
Poświęcone jest pogłębieniu umiejętności matematycznych i metodycznych nauczycieli wszystkich przedmiotów,
by mogli skuteczniej wspierać uczennice i uczniów w rozwijaniu ich umiejętności matematycznych.

Korzyści ze szkolenia:

  • Dowiesz się, które z umiejętności matematycznych są niezbędne dla przyszłości Twoich uczennic i uczniów.
  • Poznasz fakty i mity o rozwijaniu myślenia matematycznego.
  • Zyskasz wiedzę, jak rozwijać świadomość znaczenia matematyki i umiejętności matematycznych na różnych przedmiotach.
  • Poznasz sposoby na rozwijanie myślenia matematycznego.

Program szkolenia:

  1. Umiejętności matematyczne kluczowe dla uczennic i uczniów w XXI wieku.
    -Umiejętności a kompetencje matematyczne umiejętności cyfrowych.
    – Rola nauczyciela we wspieraniu rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów.
  2. Fakty i mity o rozwijaniu myślenia matematycznego wg dr Aliny Kalinowskiej.
  3. Rozwijanie świadomości znaczenia matematyki u uczennic i uczniów
    – Umiejętności matematyczne niezbędne w życiu codziennym i w dalszej edukacji.
    – Kształtowanie umiejętności myślenia krytycznego.
  4. Metody nauczania umiejętności matematycznych
    – Metody nauczania umiejętności matematycznych na różnych etapach edukacyjnych.
    – Rozwijanie umiejętności matematycznych na różnych lekcjach.
  5. Integracja matematyki z innymi przedmiotami
    – Tworzenie interdyscyplinarnych projektów edukacyjnych.
    – Wykorzystanie matematyki w rozwiązywaniu problemów z życia codziennego.
    – Przykładowe gry i ćwiczenia rozwijające myślenie matematyczne.
JOANNA CICHMIŃSKA
specjalista ds. szkoleń

502 300 144

KATARZYNA KOWALSKA
specjalista ds. szkoleń

502 300 160

MAGDALENA
TURSKA-KICMAN
specjalista
ds. technicznych

502 300 177

Podobne wpisy