Gry, aplikacje do użycia w edukacji szkolnej i domowej, które angażują, wzmacniają motywację do nauki i rozwijania umiejętności potrzebnych w obecnych oraz nadchodzących realiach rynku pracy.
Rzeczywistość młodego pokolenia została już praktycznie opanowana przez technologie.
Często od najmłodszych lat uczniom towarzyszą tablety, telefony, komputery czy konsole.
Technologie pozwalają dążyć do sukcesu tym, którzy w innych warunkach byliby odrzuceni społecznie
lub mieli problem z akceptacją. Dzięki prawidłowemu wykorzystaniu aplikacji, stron i gier edukacyjnych możemy bardzo mocno wzmocnić u dzieci i młodzieży proces nabywania wiedzy oraz umiejętności potrzebnych w dobie dynamicznych zmian na rynku pracy. Ponad to adresaci zyskują ogromną wiedzę
na temat zasobów sieciowych, które stanowczo podnoszą ich umiejętności i kompetencje potrzebne we współczesnej edukacji w kontekście technologicznym i pedagogiczno-dydaktycznym.
Edukator:
Program szkolenia:
- Poznanie źródeł gier i programów, które ze względu na swoją wartość edukacyjną uczą oraz rozwijają wiele wartościowych umiejętności.
- Wykorzystanie wybranych gier, programów do integrowania środowiska uczniowskiego.
- Poznanie gier i programów, które można użyć w kontekście realizacji podstawy programowej.
- Wykorzystanie wybranych aplikacji do usprawnienia komunikacji z uczniem.
- Znajomość tytułów gier i aplikacji, które mogą bardzo negatywnie wpłynąć na rozwój dzieci i młodzieży.
- Znajomość gier, programów i aplikacji, które pomagają w edukacji dzieci neuroatypowych.
W ramach szkolenia otrzymasz:
- Dostęp do materiałów szkoleniowych w formie cyfrowej.
- Dogodne warunki płatności: 7 lub 14 dni po zakończeniu szkolenia.
- Imienne zaświadczenie zgodne z wytycznymi MEN w formie elektronicznej.
Masz więcej pytań?
Zapraszamy do kontaktu:
ZADZWOŃ DO NAS:
502 300 144 Joanna Cichmińska
502 300 160 Katarzyna Kowalska
502 300 177 Magdalena Turska-Kicman